Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Samfunnsfagekskursjon til Oslo

Onsdag 10. april, uka etter påskeferien var over og med våren i anmarsj, var det omsider klart for en lenge planlagt Oslotur.

Video fra trafikksikkerhetsdagen

Her kan du se opptak av “bilulykken” som avsluttet trafikksikkerhetsdagen 11. april.

Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Informasjon til 9. trinnselever i Gjøvikregionen

De to siste dagene i april er alle videregående skoler i Gjøvikregionen involvert i Infoteam.

Snart klart for Hakkebakkeskogen

2BUA og HTA er i gang med forberedelser til Hakkebakkeskogen-forestilling.

Bordtennis og fotball i kantina

Alt er lagt til rette for enda mer friminuttsaktivitet i kantina.

Trafikksikkerhetsdagen 2024

Torsdag 11. april ble årets trafikksikkerhetsdag for Vg2- og Vg3-elevene gjennomført.

Roboten er i gang

Denne uka har Vg3 automasjon ferdigstilt roboten som står på B111/robotrommet ved skolens inngangsparti.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.